tisdag, juni 21

FESTIVAL!

Två dagar sedan jag kom hem från Hultsfred, och jag är fortfarande sliten. Detta var lätt bland det roligaste jag har gjort i mitt liv. Vilken stämmning!


Positivt
6 dagar konstant fylla, Vädret, Underbar musik, Roliga kompisar, Trevliga grannar, Många många fina flickor, Galet folk, Festivalhångel och sex, God flottig mat, Solbränd, Pawel

Negativt
Svinkallt på nätterna, Inte en enda duschning på en vecka :), Att jag blev sjuk sista dagen, Lerigt på vårat camp.

Fast det positiva vägde lätt över det negativa :)


Citat från vårat camp

- Mantastic!
- Do-Re-Mi-Fa-Seloooooo
- Det är lätt värt det!
- One man...


Här bodde vi. Och vårat camp bestod av Mig, Petri, Roger, Jimmy, Jonas, Jenny, Niclas, Max, Lina, Erik, Ante och Love + alla gäster och grannar som hängde där. Det var röj.

Jag tror att vi knäppte upp typ 30 filmrullar tillsammans. Så det kommer komma upp en hel del bilder framöver :)


Så nu är jag lätt peppad på fler festivaler i framtiden. Vem vet, det kanske blir fler i sommar redan. Augustibuller kanske..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida