torsdag, maj 12

enmassafilmer

Har registrerat mig på http://www.brafilm.com, som hyr ut filmer. En jävligt bra tjänst. Jag surfar runt på deras sida och väljer en massa filmer som jag vill se. De läggs upp på en lista. Efter 1 dag så får jag hem 3 stycken filmer i brevlådan, som jag får behålla hur länge jag vill. När jag är klar postar jag filmerna gratis, och efter 2 dagar får jag hem 3 nya från listan. Perfekt!

Igår fick jag hem dessa:



Och dessa filmer har jag på listan:

  • Human Traffic
  • Vem mördade Kurt Cobain?
  • Smala Sussie
  • Battle Royale
  • Populärmusik från Vittula
  • Fahrenheit 9/11
  • Dazed and Confused
  • Dom kallar oss mods
  • Cheech & Chong's Up in smoke
  • Babylonsjukan
  • Futurama, Säsong 2, avsnitt 11-15
  • Mulholland Drive


It's a good day today.
Dagens låt: A perfect circle - Hollow

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida