måndag, mars 10

Bye bye Bollnäs ...Mot Malmö!

Mycket har hänt sedan jag uppdaterade sist, och det var ju bara för sex månader sen.

Jag har bland annat hunnit med att:

Plugga sista terminen i Bollnäs. Grafisk Design och kommunikation på Idévärlden.

Bo på soffan hos mina föräldrar i Falun, medans jag har praktiserat på RR Reklambyrå.

Flytta till Malmö för att jobba. Samt bo i en tom (Ja, den var fan i stort sett helt tom förutom sängen jag sov i!) 2:a på Möllan.

...Och nu bor jag hemma hos Moshpit Max i hans avlånga, kalla lägenhet med utsikt övfer Folkets park. Om dagarna i Malmö dricker jag mest ässprässo och jobbar med grafisk produktion. För tillfället håller jag på med ett skönt jobb. Jag formger en bok om Malmös historia, och jag måste säga att det är intressant när man gör grunden för en bok helt själv. Ja alltså, jag skriver inte texten. Men färger, form, typsnitt, bilder och allt annat har jag makt över.


Lägger upp ett litet tidsfördriv. Själva ornamenten och texten är handritade. Resten är photoshop.

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej, Hur var det att plugga i Bollnäs - Grafisk design och kommunikation? Har tänk att gå den linjen nästa höst. Var det som du tänkt dig? Fik du den kunskap du ville?
/Madelene
msn: gozel@mail.com

1:47 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida